Wednesday 2 November 2011

Craft World Atie namaku berikan..

Salam sahabat diluar sana...ini adalah hari kedua saya dalam memdalami dunia blog, first time ada blog seronok dan teruja untuk menerokai....kadang kadang asyik tengok blog orang hati tu tertanya tanya bilalah diri ini ada blog sendirikan. Sampai bila kita nak tengok orang lain berjaya tapi kita sendiri tak memperhebatkan diri kita.
Nak tahu dalam perjalanan ke ofis tadi tetiba datang satu idea yang saya kira sesuai dengan jiwa saya ...lantas hati dan jari nie tak sabar untuk meluahkan yer...nak tahu apa...Craft World Atie..apa pendapat kawan. Jenuh juga nak pikirkan nama yang sesuai. Maka terhasillah blog nie dinamakan Craft World Atie. Mudah-mudahan ia bersesuaian dengan jiwa dan hati ini.Harapan saya semoga saya sebahagian dari kawan kawan dalam maya ini.

No comments:

Post a Comment