Tuesday 1 November 2011

Cabaran hari pertama berblog...

Salam semua...nak tahu hari ini, dalam sejarah saya pertama kali belajar buat blog. Selama ini asyik tengok blog orang saja. Zaman teknologi serba canggih ini masih ada lagi orang yang buta IT.
Nak tahu siapa...sayalah orang. Atas kesungguhan kawan yang sanggup berkongsi ilmu, die telah mengajar saya cara membuat blog ini. Alhamdulillah  maka terhasil blog ini. Tapi untuk nama yang sesuai blog ini nantilah difikirkan.
Cuma saya nak berkongsi dengan kekawan diluar sana..walaupun saya buta IT tapi saya nak juga mencuba dunia teknologi yang serba moden ini. Nanti tidaklah orang kata kita ketinggalan zaman pulak.
Sebagai mukadimah yang pertama kali dan yang julung kali  saya memperkenalkan diri saya.
Saya merupakan seorang yang isteri yang berkerjaya dan seorang ibu , tapi disebabkan minat saya mula berjinak jinak dalam dunia kraftangan. Dah lama juga saya berjinak dunia kraftangan ini tapi disebabkan masa dan kerja , saya lupakan seketika.Tapi allah memberi kita kelebihan dan kekurangan jadi kita sebagai insan yang lemah perlulah bijak membahagi masa tu sebaik2 yang mungkin.Insyaallah semangat dan dorongan orang sekeliling akan saya jadikan blog ini  untuk saya menghasilkan kraftangan saya..Mohon maaf sekira ade terkasar bahasa..
 



No comments:

Post a Comment