Wednesday 9 March 2016

Sulaman Warisan

Assalamualaikum..

Wahh ..lama sangat tak keudara dalam blog nie..bersawang-sawang...kemana atie..senyap dan sepi.
Pasti kekawan tertanya-tanyakan.

Sebenarnya saya tak memana-mana pun. Cuma sibuk dengan urusan harian sampai tiada masa untuk bercelotah disini.

Saya baru sahaja selesai mengikuti kelas Sulaman Warisan bertempat Institut Arena fashion & Design.

Tapi belum habis lagi...apa dia???..periksalah..

Doakan semoga saya lulus dalam periksa nanti .amin..

Saya nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada mentor saya, guru saya serta rakan-rakan seperjuangan yang mnegikuti kelas sulaman warisan yang banyak membantu saya. Tak lupa orang kuat saya adalah suami saya , anak-anak serta keluarga saya sendiri. Banyak memberi saya sokongan dan dorongan.







Ini adalah sebahagian pelajar-pelajar sulaman warisan. Semoga hubungan kekal selamanya,

No comments:

Post a Comment